Våra tjänster
Syneritys strävan är att vi ska vara det självklara valet av partner när det gäller marknadens ledande service- och supportlösningar. Vi har mångårig erfarenhet och kompetens vad gäller såväl teknik som verksamhet och hos oss står servicenivå och kundnöjdhet alltid i fokus. Vi värdesätter långsiktiga relationer med våra kunder där vi kan växa och utvecklas tillsammans.
Använd knapparna nedan för att filtrera våra tjänster efter önskat produktområde.
Onboarding & Implementation för HaloITSM
Med fokus på att effektivisera IT-processer och optimera tjänsteleveransen kan vi hjälpa er arbeta snabbare, smartare och med nöjdare slutanvändare.
Ärendemigrering för Freshservice
Att migrera en Freshservice-miljö är ett stort åtagande som kräver planering och förberedelser för optimala resultat. Vi guidar er genom denna process med hjälp av vårt strategiska tillvägagångssätt och innovativa migreringsverktyg.
Kom igång med Freddy AI för Freshservice
Med vårt Kom Igång Med-paket visar vi på Freddy AI:s kapacitet, skapar en strategi som är anpassad till era mål och utnyttjar kraften i AI för att maximera affärsvärde.
Utbildningar för monday.com
Synerity kan erbjuda en rad olika utbildningsalternativ, skräddarsydda helt efter er organisations behov.
Onboarding för monday.com
Upptäck möjligheterna med monday.com genom Syneritys Onboardingtjänst.
Onboarding för Zendesk
Synerity erbjuder två olika storlekspaket gällande onboarding för Zendesk, men vi kan även skräddarsy individuellt anpassade custompaket.
Onboarding för Freshservice
Synerity erbjuder två olika storlekspaket gällande onboarding för Freshservice, men vi kan även skräddarsy individuellt anpassade custompaket.
Onboarding för Freshdesk Omni
Synerity erbjuder två olika storlekspaket gällande onboarding för Freshdesk Omni, men vi kan även skräddarsy individuellt anpassade custompaket.
Utvecklingstjänster för Zendesks Sunshineplattform
Synerity tillhandahåller en omfattande uppsättning utvecklingstjänster för Zendesks Sunshineplattform.
Utvecklingstjänster för Freshworks Neoplattform
Synerity tillhandahåller en omfattande uppsättning av utvecklingstjänster för Freshworks Neoplattform
ITSM-Processer Assessment
Förbättra er leverans med hjälp av Syneritys Assessment av ITSM-processer.
Resursförstärkning
Vi kan stötta er organisation med de resurser som behövs för att underhålla och utveckla ert system.
Roadmap & Strategi
Vi hjälper er att driva och planera initiativ samt ger strategisk rådgivning om hur ni kan få ut mesta möjliga värde utifrån er specifika situation.
Shift-Left Assessment
Förflytta IT-organisationens, servicedeskens och IT-supportens kunskap närmre användarna.
ITAM Assessment
Med hjälp av ITAM kan ni nyttja era resurser på bästa sätt och förbättra den totala effektiviteten.
Zendesk Assessment
Genom en noggrann bedömning av ert Zendesksystem kan vi hjälpa er att identifiera områden för förbättring och optimera er användning av plattformen.
Projektledning
På Synerity kan vi projektledning och ser till att ramarna för projektet sätts och hålls, hela vägen från uppstart till leverans.
Utbildningar för Freshservice
Synerity kan erbjuda en rad olika utbildningsalternativ, skräddarsydda helt efter er organisations behov.
Utbildningar för Freshdesk
Synerity kan erbjuda en rad olika utbildningsalternativ, skräddarsydda helt efter er organisations behov.
Utbildningar för Zendesk
Synerity kan erbjuda en rad olika utbildningsalternativ, skräddarsydda helt efter er organisations behov.