Tillbaka till alla evenemang

Service Support i Fokus 2025


  • Brygghuset 12 Norrtullsgatan Stockholm, Stockholms län, 113 27 Sweden (se karta)

Vi lever i en tid där kunders förväntningar ständigt förändras och teknologin utvecklas i snabb takt. För att kunna erbjuda support i världsklass krävs inte bara innovativa verktyg, utan också strategiskt tänkande och ett effektivt samspel mellan människor och teknik. Under denna tvådagarskonferens samlas branschens ledande experter, inspiratörer och förändringsledare för att diskutera, inspirera och dela praktiska erfarenheter kring hur vi skapar framtidens support. Självklart kommer även Synerity vara på plats tillsammans med Freshworks och HaloITSM.

Det här är en konferens som SSI genomför för 30:e gången och den vänder sig till alla som arbetar med att supportera digitala tjänster både inom den privata och den offentliga sektorn.

Läs mer och anmäl er här

Föregående
Föregående
28 januari

CX Trends - Transform your CX with human-centric AI

Nästa
Nästa
8 april

Synerity Talks - AMA - Freshservice och Freshdesk