Ett intuitivt CRM-system för kundinriktade team
HaloCRM erbjuder en kvalitativ plattform som möjliggör hantering av konversationer från vilken kanal som helst.
Med Halo är du i gott sällskap
Över 100,000 användare, från mer än 75 länder,
använder HaloCRM som sin lösning för CRM.
För team som vill öka sin effektivitet
HaloCRM är en omnichannel-programvara för kundtjänst, designad för team som vill öka effektiviteten när de hanterar sina kundförfrågningar. En intuitiv plattform för kundinriktade team som möjliggör hantering av konversationer från vilken kanal som helst.
Systemet är mycket konfigurerbart och är praktiskt taget unikt i sin enkla, allomfattande prisstruktur. HaloCRM kan distribueras på plats eller i molnet. Den erbjuder en svit av integrationer, med anslutningar tillgängliga för populära plattformar som Salesforce, Microsoft Teams, Outlook, Gmail och mer. HaloCRM har utformats för att fungera flexibelt i alla branscher och för team av alla storlekar.
Omnichannel- Förbättra upplevelsen av er kundtjänst
Plattformen kommer att ta in kundkonversationer från Twitter, Facebook, Facebook Messenger, e-post, SMS, chatt, telefonsamtal med mera, vilket eliminerar risken för missade förfrågningar och förbättrar kundnöjdheten genom att öppna fler kommunikationskanaler. Detta innebär att en kund kan kontakta din organisation från vilken kanal de vill och få samma enastående supportnivå från samma dedikerade kundtjänstteam. För att göra livet enklare för din kundtjänstmedarbetare är det möjligt att växla mellan kanaler på samma ticket vid behov. Plattformen centraliserar all kundkommunikation till en enda, skalbar lösning, inklusive en kunskapsbas, en självbetjäningsportal, automatiseringsfunktioner och en virtuell agent.
Ticketing och konversationer
Har ni ett stort kundtjänstteam och massor av komplexa processer? Med kraftfulla out-of-the-box-arbetsflöden och enkel drag-and-drop-konfiguration kan HaloCRM hantera allt. HaloCRM kommer att göra det enklare att prioritera och svara kunder med en enhetlig supportdesk, komplett med inbyggd kundkontext för att underlätta bättre konversationsspårning.
Automation
Arbeta smartare, inte hårdare, med hjälp av automatiseringsfunktioner. Säg farväl till att manuellt tilldela biljetter eller gissa när ni väljer biljettprioritet. HaloCRM kommer att automatisera tråkiga uppgifter och frigöra agenter så att ni att fokusera på att leverera oklanderlig kundservice istället.
Hjälp till självhjälp
Låt era kunder hitta exakt vad de behöver, i sin egen tid med hjälp av HaloCRM:s självbetjäningsfunktioner. Få nöjdare kunder och en minskad efterfrågan av era agenter tack vare en virtuell agent och en stor kunskapsbas.
Integrera HaloCRM med era favoritappar
Utöka HaloCRM med hjälp av integrationer till appar som Slack, Teams och Azure utan extra kostnad.