Open Ticket On Reply

“Open Ticket On Reply" är en praktisk och användarvänlig app utvecklad av Synerity. Med denna app kan du enkelt återuppta ett avslutat ärende genom att skriva in relevant information i svarsrutan och klicka på “send”. Appen öppnar automatiskt ärendet åt dig, vilket sparar tid och undviker dubbelarbete. Användningen av appen gör det lättare att hantera supportärenden på ett effektivt och organiserat sätt, vilket resulterar i en smidigare supportupplevelse för både dig och dina kunder.

Prova fritt i 21 dagar, därefter $5/konto/månad

 

Appegenskaper

Automatisk öppning av tidigare stängda ärende per automatik: Användare kan nu med appen “Open Ticket On Note” öppna upp ett stängt ärende genom att enbart addera en anteckning. Denna funktion möjliggör återsamlingen av ett stängt ärende direkt från användarens anteckningar och resulterar i en automatiserad öppning av ärendet.

Föregående
Föregående

Automation Tools

Nästa
Nästa

Open Ticket On Note