Freshdesk Omni

Förbättra kundupplevelsen och agentproduktiviteten med generativ AI.

 
 

Freshdesk Omni - En enhetlig lösning för flera olika kanaler

Freshdesk Omni, är en AI-driven och sömlös omnichannel-lösning som samlar självbetjäning, konversationsstöd och ärendehantering i en och samma lösning. Freshdesk Omni förenar Freshchat, Freshdesk och Freddy AI:s generativa AI-plattformar, vilket gör det möjligt för företag att automatisera och personifiera självbetjäning över olika kanaler.

 
 

Personanpassa supporten

Ge era agenter möjlighet att personanpassa support snabbt och enkelt. Se alla kundinteraktioner i flera kanaler på ett och samma ställe. Freddy Copilot är en assistent som alltid finns tillgänglig för att föreslå svar, rekommendera åtgärder och sammanfatta händelser.

Automatisera självbetjäning över flera kanaler

Minska väntetiderna, öka lösningarna. Freshbots, som drivs av Freddy Self Service, fungerar på många kanaler så att kunderna kan hitta svar var de än är. Tack vare att Freshbots avleder upp till 70 % av konversationerna kan ert team fokusera på det som är viktigast.

 
 

Fatta smarta beslut snabbare

Freddy Insights drivs av generativ AI och analyserar proaktivt prestandadata för att hitta möjligheter att optimera produktiviteten och undvika potentiella problem. Freddy Insights rekommenderar till och med hjälpåtgärder – och hjälper till att utföra dem.

 

Öka produktiviteten och möjliggör utmärkt support

Ge era administratörer verktygen för att kunna effektivisera verksamheten och öka effektiviteten med hjälp uatv AI-drivna automatiseringar av arbetsflödet.

 
 

Sömlöst samarbete mellan teamen

Kontakta kollegor för att snabbt lösa kundproblem. Samla ihop ett drömteam. Avancerad ärendehantering håller all information på ett ställe, vilket gör det lätt att hålla koll på framstegen.

Uppnå värde och effekt snabbt

Omni hjälper dig att bli bäst både när det gäller konversationsstöd och ärendehantering, samtidigt som ni ökar produktiviteten med inbyggd generativ AI. Tack vare fantastiska möjligheter till integrationer kan ni komma igång på bara några veckor.

 
 

Freshworks - Uppfriskande enkel programvara som era team kommer att älska!

Freshworks grundades 2010 med affärsidén om att tillhandahålla bättre programvara till företag och organisationer – programvara som är klar att användas direkt, lätt att installera och använda och som kräver minimalt med anpassningar.

Freshworks första produkt, som lanserades 2011, var Freshdesk - en intuitiv, funktionsrik och prisvärd programvara för kundsupport. Sedan dess har produktportföljen växt successivt och idag erbjuds hela 12 olika lösningar - som kan användas var för sig eller på olika sätt samverka.

En av Freshworks flera framgångsfaktorer är dess fokus på design, enkelhet, användarvänlighet och användarupplevelse. Inspirationen och tankesättet kommer från det som kallas “Indian Democratic Design” vilket baseras på “simplicity, self-reliance, scalability, craftsmanship and affordability”. IKEA är ett annat exempel på företag som låtit sig inspireras av detta.

 
 

Synerity - Er lokala Freshworks Platinum Partner!

Köp era Freshworks licenser via oss och få svensk teknisk support på köpet!

På Synerity är vi 100% fokuserade på att hjälpa våra kunder med deras lösningar för Service och Support och bland våra kunder finns såväl privata företag, med allt från 10 till 15000 anställda, som flera myndigheter, regioner etc.

Vi vänder oss primärt till företag och organisationer som precis som oss vill lite mer, ställer lite högre kvalitetskrav och vill ha nöjdare IT-användare. Genom att alltid sätta kunden i första rummet och tänka långsiktigt så vill vi ta serviceupplevelsen till en helt ny nivå. Vi tror på kraften i att vara lösningsorienterade, flexibla och effektiva. Att förstå kundens behov långt innan de själva formulerat problemet, och att alltid försöka överträffa förväntningarna.

Vi erbjuder idag bland annat följande tjänster:

  • Rådgivning & stöd innan ett eventuellt köp - är det rätt produkt/lösning för kundens krav och önskemål? Självklart tillhandahåller vi gärna demos, hjälper till med Proof of Concept/Value m.m.

  • Hjälp med initial implementation, anpassning, integrationer och projektledning - Allt från enklare implementationer på några dagar till större projekt.

  • Teknisk support. För kunder som köper sina licenser via oss erbjuder vi detta kostnadsfritt och för övriga erbjuds att teckna ett anpassat avtal mot en avgift.

  • Löpande stöd, rådgivning och vidareutveckling av lösningen.

 

Kontakta oss gärna för mer information om Freshworks lösningar.

 Senaste nytt om Freshworks:

 

Freshworks: