Utbildningar för Freshdesk

Vid införande av de lösningar vi jobbar med är utbildning naturligtvis en otroligt viktig del.

Synerity kan erbjuda en rad olika utbildningsalternativ för Freshdesk, skräddarsydda helt efter er organisations behov. Såväl vid implementation som i form av kontinuerlig fortbildning. Kompetensutveckling är en nyckel till framgång, och viktig för såväl varje enskild organisation som dess medarbetare.

Vi på Synerity hjälper er att identifiera era utbildningsbehov och möjligheter utifrån era processer och arbetssätt, anpassade till lösningens best practises. Våra utbildningar kännetecknas av målgruppsanpassad kunskap, kompetenta föreläsare och är en naturlig mötesplats för erfarenhetsutbyte och nätverksbyggande. Vi har även möjlighet att kundanpassa innehållet och upplägget för alla våra utbildningar och kurser efter just er organisations behov och önskemål.

Kommande Freshdeskutbildningar

Synerity arrangerar schemalagda Freshdeskutbildningar löpande på flera orter. Anmäl dig till nästa utbildning nära dig!

 
 

Fler frågor om våra utbildningar?

Har du några fler frågor eller funderingar gällande våra utbildningar och kurser, eller kanske är intresserad av att veta mer om kundanpassade alternativ?

Föregående
Föregående

Utbildningar för Freshservice

Nästa
Nästa

Utbildningar för Zendesk