Varför monday.com?

På Synerity är vi specialister inom lösningar för intern och extern service och support, och när vi nu annonserar vårt nya partnerskap med monday.com kan man såklart undra om och hur vi tänker… ;-)

Säkert har många liksom oss sett mondays reklam under flera år och för egen del tittade vi på monday som alternativt projektledningsverktyg redan i samband med våra första kundprojekt när Synerity var nystartat. Då var även Monday ett relativt nytt företag och en ny lösning som sedan dess har utvecklats enormt.                                                              

2018  

2022

På Synerity är vi besatta av att hitta de bästa lösningarna

En av anledningarna till att Synerity grundades var att vi var några som hade tröttnat på att jobba för olika leverantörer och partners med lösningar som vi inte kände vi tyckte var tillräckligt bra. På Synerity vill vi därför alltid erbjuda ett urval av de vi tycker bästa och mest intressanta lösningarna på marknaden och vi lägger så även väldigt mycket tid på att följa marknaden och dess utveckling.

När vi nu sökte efter en lösning för att möjliggöra en effektivisering av vårt eget interna arbete, med bland annat ett flexibelt och anpassningsbart företagsövergripande CRM för såväl sälj- som konsultorganisationen, gjordes inget undantag utan en grundlig genomgång av marknaden har genomförts.

Monday.com – det flexibla alternativet med de närmast obegränsade användningsområdena

 Det vi snart blev varse om var att flertalet av de ledande CRM lösningarna, eller snarare säljstödslösningarna, är utvecklade just för säljavdelningen. I vissa fall även för marknadsavdelningen. För vår del sökte vi dock en bredare lösning för hela företaget och här skiljer sig monday och erbjuder helt andra möjligheter än traditionella säljavdelningsinriktade CRM. Med monday kan sälj, marknad, konsulter och ledning få sina helt anpassade vyer och funktionalitet.

I tillägg till CRM planerar vi även att kunna göra så mycket mer på samma plattform. För våra utvecklare finns färdigt stöd till dem genom monday Dev. För vår konsultorganisations projektledning av kundprojekt så är ju detta mondays spetsområde. Och för vårt ledningsarbete, HR och marknadsavdelning erbjuder monday även massvis med möjligheter.

Såklart vill vi även erbjuda andra företag och organisationer samma möjligheter

När vi nu så själva valt monday för vårt interna bruk och vi dessutom fann att utbudet av duktiga monday partners i Sverige var kraftigt begränsat blev så valet lätt att samtidigt välja att bli partners till monday. Att integrations-möjligheterna med såväl Freshworks lösningar som Zendesk (och många, många andra) är goda och det finns många intressanta användningsområden för dessa gör det hela än mer logiskt.

Nu ser vi fram emot ett spännande nytt partnerskap med monday såväl som att vi själva som företag ska utvecklas och bli effektivare internt med hjälp av monday.

Vill ni veta mer om vad monday kanske skulle kunna hjälpa er med? Tveka inte att höra av er i sådana fall.

Allt gott!

/Glenn Alvérus, VD

 
Föregående
Föregående

Optimera din Freshservice- och Freshdeskupplevelse med hjälp av Syneritys appar!

Nästa
Nästa

Välj Freshdesk för förbättrad kundtjänst och ökad kundnöjdhet