Integrationer
Upplev fördelarna med systemintegrationer
I dagens digitala landskap krävs ofta sömlösa, effektiva och innovativa lösningar som fungerar i harmoni för att stödja er verksamhet. Integration av IT-system ses mer och mer som en avgörande strategi för organisationer för att optimera prestanda, förbättra samarbeten och skapa värde. Synerity hjälper idag våra kunder med olika typer av integrationer, och varje enskilt projekt börjar med att vi tillsammans med er definierar vad som ska göras,
vilka förutsättningar som finns och vilka effekter som ska uppnås.
Områden där vi på Synerity kan hjälpa er:
Kundtjänst
Genom att integrera ett kundtjänstsystem med andra applikationer, såsom CRM & marknadsföring och försäljningsplattformar, kan företag skapa helhetsbild av sin kundbas. Detta hjälper kundtjänstteam att ge personlig och effektiv support, vilket leder till ökad kundnöjdhet och lojalitet.
Inköpssystem
Integrera ert ITSM-system och era tillgångar med era leverantörers inköpssystem eller webbshopar för att effektivt kontrollera och effektivisera utgifter, inköp och Asset Management.
HR-system
En stor mängd onboarding, crossboarding och offboardingaktiviteter kan vara en svår uppgift att utföra effektivt. Ärendehantering kan hjälpa er organisation att ta kontroll över era processer genom att integrera information och dataflöden mellan IT och HR. Detta kan vara mycket värdefullt för att eliminera fel, automatisera repetitiva uppgifter och för att hantera masterdata på ett korrekt och effektivt sätt.
IT Service Management
Genom att integrera er ITSM-lösning med andra IT-system, eller leverantörens eller partners ITSM-lösningar, kan er organisation effektivisera till exempel incidenthantering, hantering av beställningar, varningshantering och förändringshanterings-processer. Detta kan resultera i minskad downtime, effektivare resursallokering och förbättrad leverans av IT-tjänster för era användare.