Support
Så här kontaktar du Synerity Support
Självservice: https://support.synerity.se
e-post: support@synerity.se
Telefon: 042-400 39 99
Våra öppettider
Helgfria vardagar 08.00 - 17.00
Här kan du hitta mer information gällande Syneritys olika supportavtal:
Våra kunniga specialister ser till att ni får rätt hjälp i rätt tid
Med ett supportavtal från Synerity kan er organisation känna sig trygg med kontinuerligt stöd i den dagliga IT-driften. Dagens användare ställer höga krav på tillgänglighet när det gäller de verktyg de använder, och med ett supportavtal på plats kan du säkerställa att dina användare och administratörer får rätt hjälp vid rätt tidpunkt och till en nivå som passar just din situation. Vår Service Desk står beredd med erfarna supporttekniker som skyndsamt hjälper dig med ärenden som rör ditt system, exempelvis felsökning och konfigurationsfrågor.
Maximera värdet och nyttjandet av er tjänst
Med en fast månadsavgift kan du lita på att du är i trygga händer hos oss och att du kan maximera värdet av din lösning. Synerity erbjuder flera olika nivåer av support, och om du har behov av specialanpassade supportlösningar, tveka inte att prata med oss så hittar vi en lösning som passar just din organisation. Våra medarbetare har mångårig erfarenhet av att leverera kundsupport av hög kvalitet.