Sparkly

Sparklys appar gör livet som support- och kundservicemedarbetare enklare!

 

Sparkly är ett litet kreativt team från Nederländerna som fokuserar på att bygga och utveckla snygga Zendesk-appar för att göra livet som agent eller teamledare enklare. Man började tidigt använda Zendesk och har arbetat med lösningen sedan 2011. Tack vare denna erfarenhet kan utvecklarna produkten utan och innan, och vet vad som fungerar och vad som kan göras bättre.

 

Frigör tid till att skapa relationer med era kunder!

Sedan 2012 har Sparklys appar gjort det möjligt för tusentals agenter att lösa miljontals tickets på bästa möjliga sätt. Man är specialiserade på att skapa lösningar för det dagliga arbetet så att du och ditt team får maximal tid tillgänglig på en dag. På så sätt kan ni fokusera på era mål och frigöra tid till att skapa meningsfulla och ärliga relationer med era kunder.

 

Sparklys appar kan hjälpa er att få ut mer värde ur Zendesk!

Informera kunderna proaktivt

Proaktivitet är ett sätt att desarmera potentiella utmaningar innan de blir ett problem. Sparklys appar hjälper till att förhindra mycket frustration.

Spara tid genom automatiseringar

Ditt supportteam behöver inte längre manuellt skapa tickets för förfrågningar. Din kund har omedelbart en individuell kontaktpunkt för att få kontakt med dig.

Ta kontrollen och skapa relationer

Vi gillar alla att bli betrodda. Det innebär också att vi måste ha förmågan att ta kontroll när saker och ting går annorlunda än förväntat. Med hjälp av Sparklys appar låter du kunden veta att du har kontroll över situationen och skapar långsiktiga relationer.

 Senaste nytt om Sparkly:

Sparklys Macro Suite för Zendesk:

 

Nyheter från Synerity: