Synerity och Workato inleder ett nytt partnerskap!

Genom detta strategiska partnerskap kommer Synerity och Workato nu tillsammans att kunna erbjuda ett omfattande utbud av tjänster utformade för att förenkla och accelerera våra kunders fortsatta resor mot digital transformation.

”Vi är otroligt glada över att gå in i detta samarbete med Workato och att börja kunna erbjuda våra kunder deras ledande plattform för automation och integration. Genom att kombinera vår omfattande expertis inom service- och supportlösningar med Workatos marknadsledande iPaaS plattform, är vi redo att ge företag och organisationer möjlighet att effektivisera sina processer och optimera sina arbetsflöden”, säger Glenn Alvérus, VD på Synerity.

"Vi är glada över att kunna tillkännage vårt partnerskap med Synerity på den svenska marknaden", säger Chris Williamson Senior Director, EMEA Partner Sales.

"Tillsammans är vi nu redo att ge företag av alla storlekar möjlighet att ge sig ut på sin digitala transformationsresa. Genom att utnyttja Workatos iPaaS tillsammans med Syneritys expertis strävar vi efter att möjliggöra sömlös integration, oklanderlig datanoggrannhet och oöverträffad tillgång till viktiga affärsinsikter”.

”För att uppnå påtagligt värde av sina digitala investeringar är man i dagens konkurrensutsatta landskap beroende av att utnyttja korrekt data och optimera operativ effektivitet genom automatisering. Vi är övertygade om att vårt samarbete med Synerity kommer att ge kunderna de verktyg och det stöd de behöver för att frodas i en alltmer digital värld”, avslutar Chris.

Workato är en AI-baserad integrations- och automationsplattform som underlättar för business- och IT-organisationer att uppnå skalbara affärsresultat. Den ger organisationer möjlighet att automatisera processer, integrera data och applikationer och förbättra användarupplevelserna genom hela organisationen samtidigt som de upprätthåller högsta säkerhets- och styrningsstandarder. Workato har utsetts till ledare i sin bransch av välrenommerade analysföretag som Gartner och Forrester.

Föregående
Föregående

Freshworks: De fem viktigaste prioriteringarna för kundserviceledare under 2024

Nästa
Nästa

Få en bättre översikt med hjälp av Freshservice ITOM Quick Start Guide