SweetHawk

Arbetsflödes- och produktivitetsappar för Zendesk.

 

180 000+

agenter

använder Sweethawks appar

5000+

företag

använder apparna för att förbättra sitt arbetsflöde

#1

den ledande appleverantören

på Zendesks Marketplace

 

Höj er Zendeskupplevelse med hjälp av SweetHawks appar!

SweetHawk har varit en ledande kraft på Zendeskmarknaden ända sedan 2015 och har utvecklat över 15 toppklassiga arbetsflödesappar. Genom åren har företagets dedikerade utvecklingsarbete renderat tusentals femstjärniga recensioner och stärkt hundratusentals agenter världen över.

 

Idag använder över 100 000 agenter SweetHawk-appar för Zendesk varje dag

SweetHawks första app, Calendar, installerades av dussintals företag redan inom några veckor efter lanseringen, vilket i sin tur inspirerade dem att skapa fler appar som Tasks, Reminders och Approvals. De har även skapat en Super Suite med appar som alla komplimenterar, för att på så sätt kunna ta itu med större användningsfall som ITSM-förändringshantering, projektledning och automatisering av HR-processer.

Här får du en snabb inblick i 10 av SweetHawks Zendesk-appar på bara 2 minuter!

 

Upptäck hur appar kan hjälpa er att få ut mer värde ur Zendesk!

SweetHawks kraftfulla appar kan användas för att förbättra arbetsflödet och automationsprocesserna och på så sätt utöka funktionaliteten i er Zendesklösning. Detta är ett urval av de arbetsområden där ni dra nytta av SweetHawks appar för att få ut mer värde ur Zendesk:

✔ ITSM Change Management
✔ Automatisering av HR-processer
✔ Projektledning
✔ Onboarding av kunder
✔ SLA/OLA (tillämpning & godkännande)
✔ Godkännandeprocesser
✔ Kvalitetssäkring och Utbildning
✔ Kundnöjdhetsundersökningar

Säg adjö till förvirrande och manuella arbetsflöden och välkomna ökad produktivitet med hjälp av SweetHawks!

 Senaste nytt om SweetHawk:

Om SweetHawk:

 

Nyheter från Synerity: