Kunden är alltid en människa
På Zendesk har man tagit det som sitt uppdrag att möjliggöra exceptionell service för varje person på planeten. Ambitionen har accelererats genom att bygga AI-funktionalitet med övertygelsen om att kunden alltid är en människa – oavsett om det är vår kund eller din.
Zendesk gör kundservice bättre. Med funktioner som skapats för att möta kundernas behov, ge ditt team förutsättningar att lyckas och hålla din verksamhet i harmoni.
Det är bara Zendesk AI som har byggts med hjälp av flera miljarder verkliga kontakter med kundtjänst. Det gör att den förstår det här med kundupplevelse. Därför får du personlig support till en lägre kostnad från dag ett.
250
miljoner
ärenden förbättras med AI
35.5
år
av medarbetartid sparad sedan 2021
18
miljarder
ärenden används för att träna Zendesks AI-modeller
Expert-CX för din verksamhet
Zendesk har byggt kundupplevelsefokuserad AI i sex år. Vi visar dig hur du kan införa det i din serviceplan.
Hjälp dina medarbetare
AI-verktyg för medarbetare föreslår svar och upptäcker kunders avsikter så att medarbetarna kan vara förberedda och redo.
Säg hejdå till fumlande botar
Zendesks botar löser problem eller hittar rätt medarbetare självständigt, helt utan manuell hjälp.
Bättre support omedelbart
Analysera samtal, underlätta arbetsflöden och fyll kunskapsluckor utan utvecklare eller dataspecialister.
Zendesk + OpenAI
Zendesk utvecklar nya generativa AI-funktioner som drivs av OpenAI. Med Zendesks CX-specifika AI och OpenAI:s stora språkmodeller har AI aldrig förr känts så här mänsklig.
EFFEKTIVA MEDARBETARE
Utveckla medarbetare med AI
Medarbetarna förblir centrala i din kundtjänstverksamhet. Zendesk AI utökar deras förmåga så att ditt team blir framgångsrikt, produktivt och bättre med varje kundsamtal.