Kunden är alltid en människa

På Zendesk har man tagit det som sitt uppdrag att möjliggöra exceptionell service för varje person på planeten. Ambitionen har accelererats genom att bygga AI-funktionalitet med övertygelsen om att kunden alltid är en människa – oavsett om det är vår kund eller din.

Zendesk gör kundservice bättre. Med funktioner som skapats för att möta kundernas behov, ge ditt team förutsättningar att lyckas och hålla din verksamhet i harmoni.

Det är bara Zendesk AI som har byggts med hjälp av flera miljarder verkliga kontakter med kundtjänst. Det gör att den förstår det här med kundupplevelse. Därför får du personlig support till en lägre kostnad från dag ett.

 

250

miljoner

ärenden förbättras med AI

35.5

år

av medarbetartid sparad sedan 2021

18

miljarder

ärenden används för att träna Zendesks AI-modeller

Expert-CX för din verksamhet

Zendesk har byggt kundupplevelsefokuserad AI i sex år. Vi visar dig hur du kan införa det i din serviceplan.

Zendesk AI - Expert-CX
 

Hjälp dina medarbetare

AI-verktyg för medarbetare föreslår svar och upptäcker kunders avsikter så att medarbetarna kan vara förberedda och redo.

Säg hejdå till fumlande botar

Zendesks botar löser problem eller hittar rätt medarbetare självständigt, helt utan manuell hjälp.

Bättre support omedelbart

Analysera samtal, underlätta arbetsflöden och fyll kunskapsluckor utan utvecklare eller dataspecialister.

 

Zendesk + OpenAI

Zendesk utvecklar nya generativa AI-funktioner som drivs av OpenAI. Med Zendesks CX-specifika AI och OpenAI:s stora språkmodeller har AI aldrig förr känts så här mänsklig.

 

EFFEKTIVA MEDARBETARE

Utveckla medarbetare med AI

 Medarbetarna förblir centrala i din kundtjänstverksamhet. Zendesk AI utökar deras förmåga så att ditt team blir framgångsrikt, produktivt och bättre med varje kundsamtal.

Ge medarbetare ett fullständigt sammanhang 

Zendesk har skapat branschens mest avancerade förberedande verktyg för att minska manuell sortering och prioritering av meddelanden och e-post. Medarbetare kommer att ha kunskap om vad kunden vill och hur hen känner sig redan innan samtalet startar.

Förkorta tiden till lösning

Lös problem snabbare med inbyggd intelligens på arbetsytan. Vi använder AI för att visa viktig information för medarbetarna och ge dem förslag på lösningar.

Ta fram rätt information

Medarbetare får personligt anpassade artikelrekommendationer som de kan dela med kunderna vid exakt rätt tillfälle i varje samtal.

Minska monotont arbete

Använd botar för att samla in information från kunder som namn, e-postadress och problemtyp (avsikt). Zendesk AI sorterar och löser vanliga problem så att medarbetare kan fokusera på det arbete som har störst inverkan.

 Senaste nytt om Zendesk:

Om Zendesk:

 

Nyheter från Synerity: