Aktuella nyheter & uppdateringar
På vår nyhetssida kommer du hitta en bred samling av artiklar och innehåll som ger dig en helhetsbild av vad som händer inom Synerity och våra olika produkt- och tjänsteområden. Vi håller dig uppdaterad om våra senaste företagshändelser, analyser, uppdateringar, branschtrender och annan relevant information kring såväl Synerity som våra partners, produkter och tjänster. Vårt mål är att ge dig relevant och användbar information som hjälper dig att förstå vår verksamhet och hur vi strävar efter att förbättra ditt arbetsflöde och produktivitet.
Zendesk publicerar rapport om de senaste trenderna inom CX
Idag förväntar sig konsumenterna AI-drivna interaktioner i alla aspekter av deras upplevelse. Efter att ha tillfrågat 10 000 konsumenter och företagsrepresentanter från 22 länder, listar Zendesk nu de fem ledande branschtrenderna i en rapport så att du kan vara redo för vad som händer härnäst inom CX.
Cherwell 2024.1.2 Tillgänglig
En ny version av Cherwell Service Management har nu släppts och finns tillgänglig för våra kunder.
Synerity inleder partnersamarbete med HaloITSM
Synerity har nu det stora nöjet att berätta att vi inleder ett partnersamarbete med HaloITSM – en av marknadens mest spännande och kompletta lösningar för ITSM och ESM.
Freshworks rapporterar sitt resultat för Q2 2024
Freshworks tillkännagav nyligen det finansiella resultatet för sitt andra kvartal som avslutades den 30 juni.
Cherwell 2024.1.1 Tillgänglig
En ny version av Cherwell Service Management har nu släppts och finns tillgänglig för våra kunder.
Freshworks publicerar global studie om användandet av och förtroendet för AI
Freshworks släppte nyligen sin 2024 Global AI Workplace Report, där 7 000 anställda över hela världen och på alla större avdelningar utfrågats om sina erfarenheter. En viktig slutsats: AI ökar arbetsprestationen och låser upp arbete med högre värde för de anställda.
Freshworks: De fem viktigaste prioriteringarna för kundserviceledare under 2024
Dagens kundserviceledare måste anpassa sina prioriteringar för att nå resultat - det kan handla om alltifrån AI till support i flera kanaler. För att hjälpa er att komma i gång så har Freshworks sammanställt de 5 viktigaste prioriteringarna och strategierna i en e-book.
Synerity och Workato inleder ett nytt partnerskap!
Vi på Synerity är väldigt glada över att meddela att vi har inlett ett partnersamarbete med Workato, vilket gör att vi nu kan erbjuda våra kunder deras ledande plattform för automation och integration.
Få en bättre översikt med hjälp av Freshservice ITOM Quick Start Guide
Ett av de områden där Freshservice kan erbjuda kraftfullare funktionalitet än flertalet andra ITSM-lösningar är IT Operations Management (ITOM). Ladda ned “Freshservice ITOM Quick Start Guide” och få en översiktlig introduktion till Freshservice ITOM.
Freshworks senaste benchmark-rapport: Så omdefinierar generativ AI ITSM
Freshworks årliga Freshservice IT Service Management Benchmark Report visar på hur generativ AI och branschspecifika trender ständigt omformar och utvecklar arbetet inom IT-tjänstehantering.
Freshworks förvärvar Device42 samt utser ny VD
I samband med att Freshworks släppte sin kvartalsrapport för Q1 så meddelade man även att man avser att förvärva den USA-baserade startupen Device42 för 230 miljoner dollar.
Cherwell 2024.1 Tillgänglig
En ny version av Cherwell Service Management har nu släppts och finns tillgänglig för våra kunder.
Synerity inleder partnersamarbete med PandaDoc!
Vi på Synerity är väldigt glada över att meddela att vi har inlett ett partnersamarbete med PandaDoc - En enkel och sofistikerad helhetslösning för att redigera och signera dokument.
Freshworks lanserar Freddy Copilot för allmänheten
Intelligent. Insiktsfull. Och redo att hjälpa till. Freddy AI förvandlar kunders och anställdas upplevelser genom att öka effektiviteten och att få mer gjort helt enkelt.
Zendesk förvärvar Klaus
Zendesk meddelade i veckan att man har tecknat ett slutgiltigt avtal om att förvärva Klaus, den branschledande AI-drivna plattformen för quality management.
Synerity inleder partnersamarbete med Zuper!
Vi på Synerity är väldigt glada över att meddela att vi har inlett ett partnersamarbete med Zuper - marknadens mest flexibla plattform för Field Service Management.
God Jul och ett Gott Nytt år önskar Synerity!
En riktigt God Jul och ett Gott Nytt År vill vi på Synerity önska alla våra kunder, samarbetspartners, vänner och kollegor! 🎅🏻🎄🌟
monday.com utsett till Leader av Gartner
monday.com kom under gårdagen med det glädjande beskedet att de utsetts till Leader i Gartners® Magic Quadrant™ för Collaborative Work Management 2023.
Cherwell 2023.3 Tillgänglig
En ny version av Cherwell Service Management har nu släppts och finns tillgänglig för våra kunder.
Bozoma Saint John key note speaker på Elevate ‘23
Nu står det klart att key note speaker under monday.com’s årliga konferens “Elevate” blir ingen mindre än Bozoma Saint John (tidigare i ledande positioner på PepsiCo, Apple Music & iTunes, Uber, Endeavour och Netflix).
Synerity inleder partnersamarbete med Sparkly!
Vi på Synerity är väldigt glada över att meddela att vi har inlett ett partnersamarbete med Sparkly - ett kreativt team från Nederländerna som fokuserar på att bygga och utveckla snygga Zendeskappar för att göra livet som agent eller teamledare enklare.
Zendesk utökar sitt ledarskap inom CX med hjälp av kraftfulla och generativa AI-erbjudanden
Zendesk tar nu ytterligare steg för att utöka sitt ledarskap inom kundupplevelse (CX) . Detta med hjälp av generativa AI-framsteg som gör att företag kan realisera omedelbart affärsvärde genom förbättrad kundnöjdhet, minskade kostnader och ökad kundlojalitet.
Synerity inleder partnersamarbete med SweetHawk!
Vi på Synerity är väldigt glada över att meddela att vi har inlett ett partnersamarbete med SweetHawk - marknadens ledande leverantör av Zendesk-appar.
Freshworks lanserar Customer Service Suite
Freshworks lanserar nu sin AI-drivna Customer Service Suite, en sömlös omnichannel-lösning som samlar självbetjäningsrobotar, agentledda konversationsmeddelanden och automatiserad tickethantering i en och samma lösning.
Zendesk förvärvar Tymeshift
Zendesk har nyligen förvärvat Tymeshift, vilket ger kunderna AI-driven workforce management.
Förvärvet främjar företagets målsättning att erbjuda innovativa omnichannel- och AI-funktioner för exceptionella kundupplevelser.
Rocketlane utsedd till Momentum Leader av G2
Rocketlane, den ledande onboarding- och PSA-plattformen för företag som vill öka kundnöjdheten och förbättra sin operativa effektivitet, tillkännagav nyligen att man av G2 återigen utsetts till ”Momentum Leader” i kategorin Client Onboarding.
Synerity inleder partnersamarbete med monday.com
Synerity är väldigt glada över att kunna meddela att vi har inlett ett samarbete med monday.com, en av marknadens ledande leverantörer av programvara för projektledning och arbetsflöden.
Cherwell 2023.1 Tillgänglig
En ny version av Cherwell Service Management har nu släppts och finns tillgänglig för våra kunder.